קצת על התהליך
1. תהליך ההתקשרות עם חברת PrimeDent
תהליך ההתקשרות עם חברת PrimeDent מתחיל עם שיחת טלפון והיכרות של הלקוח עם אחד/אחת מנציגי הלקוחות של החברה. בשיחה זו נקבל הבנה ראשונית, מה הלקוח מעוניין להשיג בטיפול שלו ומה מצבו הנוכחי (יש לקוחות שרק רוצים להלבין את השיניים, אחרים רוצים לצפות את השיניים בחרסינה או בכתרים ויש כאלו שנזקקים לטיפול עמוק יותר המתחיל בהשתלת שתלים והכל לפי מצבו הרפואי של המטופל ומצב הפה, השיניים והחניכיים שלו).
2. צילומי שיניים
לאחר שיחת הטלפון המטופל נדרש להמציא צילום CT (Computerized Tomography) של הפה שלו. הצילום הטוב ביותר הוא 3D, ולמרות שהוא מעט יקר יותר, הוא הצילום הטוב ביותר, המאפשר למרפאות שנמצאות מעבר לים לקבל את התמונה הברורה ביותר לגבי הפה של המטופל, ולפיכך לקבל את ההצעה הקרובה ביותר לטיפול, שאכן יותאם לו בביקור במרפאה, הן במהות הטיפול והן בתמחור של העבודה. חשוב לציין שכחלק מההתמחות של חברת PrimDent, גם השיוך למרפאה, מתוך כל המרפאות שחברת PrimDent עובדת איתם, נקבע בין היתר לפי מהות הטיפול הנדרש.
3. ``חיוך מותאם לקוח``
לאחר הבנת צרכי הלקוח מתחיל בחברת PrimDent תהליך שאנו מכנים "חיוך מותאם לקוח". סוכני המרפא שלנו, שילוו את המטופלים בפועל בגיאורגיה, בונים תיק לקוח, המבוסס על כלל הנתונים שנמסרו על ידו בטלפון ומותאמים לו אישית ע"פ הפרמטרים הבאים:
א. מהות הטיפול – שיוך למרפאה הרלוונטית בגיאורגיה
ב. מחיר – שיוך למרפאה הרלוונטית בגיאורגיה
ג. תאריך יעד לטיפול ושיוך לקבוצת מטופלים או ביחיד – ע"פ דרישות הלקוח וע"פ זמינות
ד. שיוך לטיסות ומלונות – ע"פ דרישות הלקוח ובהתאמה אישית לצרכיו (שומרי כשרות, שומרי שבת, העדפות אישיות מסוימות כמו בתי מלון ועונות תיור, העדפות לנסיעה משותפת עם בן זוג מלווה ועוד תנאים נוספים, המאפשרים לנו למקסם עבור הלקוח את חווית הנסיעה והטיפול כולו.
4. תמחור והסכמת הלקוח לטיפול
לאחר שצילומי השיניים של הלקוח נשלחות למרפאות המטפלות, נשלחת מהמרפאות הצעת טיפול הכוללת פירוט מדויק של הצפוי לטיפול של הלקוח כולל תמחור ראשוני המאפשר סטייה של כ-10% (תמחור סופי – עיין בסעיף 9). ההצעה נשלחת ללקוח לאישור הטיפול והתמחור. חשוב לציין שחברת PrimeDent תבחר את המרפאה הטובה ביותר עבור צרכי הלקוח, ותתמקח עם המרפאות על המחיר הטוב ביותר שניתן להשיג עבורו.
5. הפניה לסוכנות נסיעות
במקביל לעבודה הנעשית בחברת PrimeDent, כפי שהוסברה בהרחבה בסעיף 3, הלקוח מקבל הפניה לסוכנות הנסיעות שאנו עובדים איתם, חברת 'אייל חופשה בקלאס' המתמחה בתיור איכות ברחבי העולם ובעלת גישה לטיסות זולות ומלונות. יש יתרון גדול מהותי וקריטי לעבודה עם סוכנות הנסיעות שאנו עובדים איתם, מכיוון שעל הלקוח להבטיח שהוא מגיע בזמן ליום שנקבע לתחילת הטיפול, ובפרט על מנת להגיע עם כולם ולקבל את החוויה האולטימטיבית עבורו בשיוך לקבוצה. התשלום לסוכנות הנסיעות משולם ישירות לסוכנות והוא מבטיח כמו בכל חוזה נסיעה דמי ביטול בהתאם לחוק.
6. הטיסה לגיאורגיה
הטיסה לגיאורגיה עורכת כשעתיים וחצי. בשדה התעופה יחכה לכל הלקוחות נציג של חברת PrimeDent (ישראלי או מקומי דובר עברית) וכן נהג שיקח אותו ישירות למלון. כמו בכל חופשה מעבר לים ובגלל שעות הטיסות ועיכובים שיכולים לקרות בגלל חברות התעופה, אנו ממליצים לכל לקוחותינו להצטייד מראש בארוחה שתכסה עבורו את היממה הראשונה, ובדגש על ארוחה קלה, שתהיה עבורו במלון הקולט. יש המעדיפים מנה חמה, אחרים קופסת שימורים וכל אחד יעשה כמנהגו וכטוב בעיניו. יש שעות (תלוי בעונת הנסיעות בימי ההגעה ובשעה), שחברת PrimeDent קובעת סיור בעיר ביום ההגעה לגיאורגיה, ואז מתאפשר לאכול גם בעיר. כל לקוח שהתמקם במלון יכול לאכול כל אשר יחפוץ בגיאורגיה, המצטיינת בתרבות הקולינרית שלה. בכל מקרה ובכל רגע נתון נציג החברה זמין לשאלות ולעצות, ומיד כשנקבעת קבוצת טיפול, נפתחת קבוצת וואטצאפ ייעודית לקבוצה כולה.
7. הגעה לגיאורגיה
הגעה לגיאורגיה – ע"פ העונה, היום בשבוע והשעה, נקבע אם יש אפשרות לשבץ ביום הראשון סיור בעיר ו/או מסעדה, ובכל מקרה לאחר קבלת החדרים ורגע לפני הפיזור לשינה, נקבעת שעת איסוף מהמלון לכוון המרפאה המיועדת. לפעמים מכיוון שיש לקוחות שונים עם צרכים שונים, אנו עובדים באותו יום עם כמה מרפאות, וכיאה לחברה המתמחה בהתאמת טיפול אישי ללקוח, כל לקוח מקבל את השעה המיועדת עבורו למרפאה שנבחרה עבורו לטיפול.
8. הגעה למרפאה המיועדת לטיפול
הלקוח נפגש עם צוות הרופאים המומחים לטיפול עבורו. מנתחים את צילומי השיניים של הלקוח ועוברים סדרת בדיקות וצילומים נוספים ע"פ הצורך.
9. תמחור ותשלום
יש את התמחור הראשוני שנשלח ללקוח מהמרפאה ושהתבסס על צילומי השיניים שנשלחו מהלקוח. במרפאה, לאחר שהלקוח נבדק, ובהתאם לצילומי השיניים הנוספים שנעשים לו במקום במידת הצורך, נקבע התמחור הסופי לטיפול. חשוב להדגיש שהמחירים שגובות המרפאות נמצאים תחת פיקוח קבוע של חברת PrimeDent ושאין תוספות מיותרות שאין בהן צורך. סוכני הנסיעות המלווים בחברה הם דוברים אנגלית רהוטה, חלקם דוברים רוסית וחלקם דוברי גיאורגית, כך שתמונת הטיפול והתמחור משוקפים למטופל באופן שוטף. עוד חשוב להדגיש שהתשלום מתבצע ישירות מול המרפאה המטפלת ושאין שום תשלום שמתבצע לחברת PrimeDent.
10. חתימה על הסכם טיפול מול המרפאה ותשלום
לאחר שהלקוח חותם על המסמכים הרפואיים של המרפאה ועל הסכמתו לקבלת טיפול (כנהוג בכל מרפאת שיניים), הלקוח משלם למרפאת השיניים את התשלום הנדרש לטיפול. התשלום מבוצע במזומן במטבע מקומי (לארה) או בדולרים או תשלום בכרטיסי אשראי בינלאומיים כפוף להסכמת המרפאה (המידע נמסר ללקוח עוד לפני צאתו מהארץ כך שהוא יכול לתכנן את כמות המזומן שהוא מעונין לשאת עמו).
11. שבוע הטיפולים
שבוע הטיפולים מתבצע בהתאמה אישית ללקוח. יש לקוחות שעוברים טיפולים כירורגיים כמו עקירות ושתלים, ואז יתכן שהטיפול הראשוני יהיה קצר יותר. הם יחזרו לארץ אחרי מספר ימים ספורים, ולאחר חודשי החלמה יחזרו להמשך הטיפול, ויש מטופלים שיגיעו לגיאורגיה, וכשבוע אחרי, יחזרו לארץ עם חיוך 'הוליווד' נוצץ ומושלם. בהתאם לאופי הטיפול הנדרש וצרכי הלקוח תותאם לכל לקוח מערכת שעות לטיפולים שלו, הכוללים גיחות אפשריות לחוויית נופש מרפא מותאם לקוח (מסעדות, סיורים, ספא וכיוצ"ב), חברת PrimeDent בין השאר עושה כל מאמץ אפשרי לשדך לאותה קבוצת מטופלים, לקוחות בעלי רגע דומה ושיטת טיפולים דומה, על מנת למקסם את חווית הנופש ולאפשר למטופל ליהנות ככל שניתן מגיאורגיה המדהימה בקולינריה שלה (כולל אוכל כשר מהדרין לדורשים), ספא וסיורים ממיטב המדריכים המקומיים העובדים עם חברת PrimeDent.
12. החזרה לארץ
המטופלים חוזרים לארץ ונכנסים למאגר המטופלים החוזרים של חברת PrimDent. לקוחות שלנו נהנים מזיכוי לטיפול משמר באחת מהמרפאות שלנו בחיפה או במרכז, וכן להנחות נוספות לשירותים שהחברה מציעה (טיפולי השתלת שיער – בקרוב!, טיפולים קוסמטיים משלימים – הזרקות בוטוקס ועוד).